Eville: Frost Golem Pack
Become one of the mighty Frost Golems, an ancient denizen of the Frozen Tundra. This cosmetic pack includes several items: Avatar: Frost Golem These golems are located in the Frozen Tundra near the Frost Pit. They live in seclusion and pose a great threat if you oppose them. Not much is known about their history, as not many have survived their encounter. Back-Item: Ice Crystal Club This was once a normal club, but a Frost Golem's presence enhanced its chilling capabilities. Accessory: Ancient Frost Mask The mask is a catalyst for the energy that can create a Frost Golem. Once a golem perishes, a new one can be brought to life with its mask. Painting: Making a Friend Building your own Snowman. Loading Screen: Frost Golem The Frost Golem is wandering the Voiceless Woods near the mountains. Not eligible for refunds.