Episode Pack III
Continue your Heroic or Villainous adventures with the five Episodes of high-end content, including new gear, skill points and more!* Episode Pack III contains the following Episodes: - Amazon Fury Part I - Halls of Power Part I - War of the Light Part II - Amazon Fury Part II - Halls of Power Part II *Characters must be level 30 and have a minimum combat rating of 100 to access Episode Pack III. All Items in this bundle are free to access for Members. This item is restricted to the purchaser’s account and cannot be shared.