Elite Soldier Pack
Customize your squad with three new bonus items. Instantly unlock a new recruit in your barracks inspired by the original X-COM: UFO Defense. Outfit your soldiers with specialized armor upgrades including the new Hyperion and Reaper soldier armor kits. Customize your soldiers’ appearances with a variety of colors and tints for all armor sets.