Elite Drop 4: Black Box
Battle beside a downed Air Force One in "Black Box." Multi-level homes overlook the neighboring streets, creating a deadly kill zone for players on the ground. With clear sight lines from house to house, however, snipers are far from safe, with counter-sniping an ever-present threat to their dominance. Those that prefer close-quarters combat can succeed in the tight confines of the crashed airplane or in hunting down enemies posted up within any of the surrounding homes.