Elite Drop 17: Offshore
Trapped on an oil rig in the middle of the ocean, you have nowhere to go but directly at your enemies in this new Multiplayer map boasting helipads, cranes, and countless perches for snipers eager to pick off the competition. Did we mention to look down or else you may fall off?