ELDEN RING Shadow of the Erdtree Pre-Order
Pre-order now and get the following bonus content for the expansion: - ELDEN RING Shadow of the Erdtree Bonus Gesture This is a Gesture that can be used in-game for Shadow of the Erdtree content. *Bonus content will be available in-game when the expansion releases. *The player can also unlock this later in the expansion. Winner of hundreds of accolades including The Game Awards Game of the Year and Golden Joystick Awards Ultimate Game of the Year, ELDEN RING is the acclaimed action RPG epic set in a vast, dark fantasy world. Players embark on an epic quest with the freedom to explore and adventure at their own pace. The Shadow of the Erdtree expansion features an all-new story set in the Land of Shadow imbued with mystery, perilous dungeons, and new enemies, weapons and equipment. Discover uncharted territories, face formidable adversaries, and revel in the satisfying triumph of victory. Dive into the riveting interplay of characters, where drama and intrigue intertwine, that create an immersive experience to savor and enjoy. *Shadow of the Erdtree content requires the base game product. *Other editions are also available. Be careful of duplicate purchases.