Dying Light – Hellraid
A new weapon has made it to the dungeon! Complete the Loaded for the Undead bounty, and wreak havoc in the temple like never before with Deathbringer—the one and only firearm available in Hellraid! Enjoy the reworked armory! Now it will store all of your Hellraid weapons and items! Discover new Crystal consumables in the Raid Mode! Each offers a unique, strong buff, but remember… Power always comes with a price. Are you willing to make the trade? Purchase wands and the Shock Bearer in the Hellraid Shop, and carry them to Harran! Time to bring some magic to the surface, IF you can handle it. Complete bounties to get all thirteen new Hellraid weapon blueprints! You’ll craft them with Weapon Remnants found in the Hellraid chest. Experience the Hellraid mode with improved balancing and smoother gameplay! Now the dungeon encounters are even more satisfying!