Techland Action & adventureRole playing
Roam The City as a masterless samurai with the Ronin Pack, coming in three parts to download as free DLCs. Collect all of them, and get a full outfit and a unique sword. The first part contains: - Survivor's Handcrafted Jacket—Designed to help you keep low. - Survivor's Handcrafted Breeches—Meticulously crafted to let you move without restriction. - Survivor's Handcrafted Trainers—Tread lightly with these comfortable sneakers.