Dying Light 2 Stay Human: The Aristocrat Pack
The Aristocrat pack contains: - Outfit: Aristocrat Guard — The most exquisite of the guard outfits. - Weapon: Aristocrat — It's a wonder the blood from its cuts is not blue.