Dying Light 2: Stay Human - Post-Apo Bundle
Buy the new Post-Apo Bundle before the world collapses yet again! It’s been 15 years since the fall, but that doesn’t seem to stop you, not in the least! Make sure to keep that survivor spirit when scavenging for supplies and fighting off surprising dangers such a brutal world offers. This bundle contains: Scrapper Outfit — no one said that a rugged outfit can’t be smart, resourceful, flexible, and resistant. Be prepared for any extreme scenario. Rough Duster — at least the dust is on the outside. Bleak Pants — nothing special, but they get the job done. Well-Worn Boots — just as busted up as the skulls you smash every day. Tattered Leather Gauntlets — more dried-up blood than leather, aren't they? Dystopian Mask — works both as protection and a deterrent. Spiked Bracers — offense is the best defense. Scrap Slicer — if the cut doesn't kill them, the rust will. Patchy Paraglider — it may be a makeshift solution, but it gets the job done.