Duel at Dawn Bundle
Mark yourself out as a truly formidable one-on-one opponent! The Duel at Dawn Bundle contains the Dashing Duellist Costume, Dashing Duellist Cutlass, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.