Dragon Ball Xenoverse GT PACK 1
Extend your experience in the unique universe of Dragon Ball Xenoverse with this DLC GT Pack 1 : - 3 Playable characters (GT Goku, Pan, GT Trunks) - Episodes and Quests - Masters and Masters Quests - 1 Stage - Skills, Costumes and accessories - Z-souls This content allows you to go deeper into the story of Dragon Ball Z and Dragon Ball GT through the game alone or with other players travelling in the Toki Toki City.