DRAGON BALL: THE BREAKERS - Special Edition Pack
The Special Edition Pack features a set of cosmetic items that will make your Survivor stand out on the battlefield! Show off your style with a complete outfit, celebrate your wins with a victory pose, and escape with character using a fun vehicle skin! Contains: - Customizable Costume items Souvenir Jacket (Midnight Black) Skinny Jeans (Black) Slip-On Shoes (Gray) Casual Watch (Black) - Victory Pose "Two Handed-Good" - Vehicle Skin "Dragon (Yellow)"