The Starter Pack includes the following: - 1,500 TP Tokens - Device Card TP Tokens are in-game currency exchanged for various items at the Shop and Spirit Siphon. The Device Card is an item exchanged for a skill device that allows you to try skills. *This product will be sold for a limited duration and may be removed at a later date. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable. *Device card will be automatically given to you via in-game message after purchase.