DRAGON BALL: THE BREAKERS - Pre-Order Bonus Pack
The Pre-Order Bonus Pack features a power-up item and an accessory to customize your Survivor on the battlefield! Need to escape the Raider? No fear! Use the Android 18 Transphere to borrow a special skill to aid in your escape. Add to your outfit with the Classic Blue scouter and take on the powerful foe that lies ahead. Contains: - Transphere "Android 18" Skill: Wall Kick Super Attack: Full Power Energy Blast Volley - Accessory Scouter (Blue)