DRAGON BALL FighterZ - Stamps: Girls Pack (Windows)
This pack of 3 stamps showcases some of the most famous heroines from the DRAGON BALL universe: Bulma and Android 18. But also Android 21, the brand new character whose creation was supervised by Akira Toriyama himself. These stamps can be used in the Online Lobby but also Replay Mode to express yourself and interact with other players!