Dr. Seuss
Wake up in a wobbly world and wander down three paths to experience The Cat in the Hat, The Lorax, and Oh, the Places You’ll Go! in a whole new 8-bit way. Navigate a parkour puzzle, solve an escape room styled mission, and work your way through a massive maze!