Double Eleven 15th Anniversary Skin
Celebrate fifteen years of Double Eleven with this free Garage Door skin - a thank you to all of our players! HOW TO USE YOUR NEW SKIN Once you have redeemed the skin on this store, simply open the game and you will now own the anniversary skin. You can find it in the Locker and in the crafting menu when crafting a Garage door. Skins can be applied to the Garage Door when crafting the item in the crafting menu. Select the new anniversary skin in the menu before crafting the Garage Door, and when the item is crafted, the skin will be applied.