Don't Starve: Hamlet Console Edition
In Don’t Starve: Hamlet Console Edition, Wilson discovers a lost town of aristocratic Pigmen nestled within a foreboding tropical jungle. Can you readjust to society as an outsider? Can you earn fame and riches recovering lost relics? Will you weather the Aporkalypse? Key Features -Reacquaint to city life: Visit shops and trade with the pig society. Purchase and renovate your own home. -Delve into ancient ruins: Explore the lost world of an ancient pig civilization filled with traps and try your hand at treasure hunting. -Explore new lands: Discover the secrets of new wild life and seasons. -Craft and experiment with new items: Find new ingredients and recipes to solve new problems. Three new characters -Wilba: Daughter to Queen Malfalfa, Princess Wilba has the love of her people. If only she wanted the job. -Wormwood: Who knows where this creature of nature came from, but he'll likely grow on you. -Wheeler: A gutsy aeronaut whose latest adventure has blown off course.