Dog Days Bundle
Joining a loyal crew of mangy curs is the first step for many pirates – so why not go one better with a pack of three sea dogs? This bundle contains one of each dog type: a fluffy Inu, a nippy Whippet and a steadfast Alsatian. Not only will you have three adorable new pets to play with, frankly more trustworthy than the average pirate, you’ll also get a Bilge Rat Outfit for each so they really look the part! If only they could sail a ship. This bundle also includes 1000 Ancient Coins to spend on more treats from the Emporium, plus a free bonus of 25,000 gold for use at the Outpost shops. The Dog Days Bundle contains 1000 Ancient Coins, an Inu, Whippet and Alsatian dog with a Bilge Rat Outfit for each and a bonus of 25,000 gold.