DOA6 Summer Breeze Collection Set
A set of Summer Breeze Collection for 15 characters. Characters: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4. Note: - This content is included in the Season Pass 2. Be careful to not purchase the same content twice. - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.