DOA6 Design Contest 2019 Costume Set
A set of 6 costumes from the Design Contest 2019. Includes costumes for: Bass, Mila, Marie Rose, Honoka, NiCO, Phase 4. Note: - This content is covered by the Season Pass 4. Please be careful to avoid making redundant purchases. - The products included in this set can also be purchased separately. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.