DOA5LR SW Mashup Set
This mashup brings together the action of Samurai Warriors and the fighting entertainment of Dead or Alive 5 Last Round! This set contains all 30 Samurai Warriors Mashup Costumes. This set contains costumes for the following characters: All characters except Akira, Jacky, Pai, Sarah, and Naotora Ii. *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the characters in order to use these costumes.