DOA5LR New Challengers Costume Set
Swimsuits for the newest hot DOA fighters! This set includes costumes for Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, and Honoka. *You must have the latest update installed before using these costumes. *A free download of Costume Catalog 1 is required.