DOA5LR Launch Party Costume Set
Celebrate the launch of Dead or Alive 5 Last Round in style! This set includes the following 12 costumes: Ninja 2015 costumes for Kasumi, Ayane, Hayabusa, and Hayate; Aloha costumes for Kasumi, Ayane, Hitomi, and Mila; Beach Party costumes for Kokoro, Leifang, Momiji, and Rachel. *A free download of DOA5LR Costume Catalog 1 is required. *You must have the latest update installed before using these costumes.