DOA5LR Costume Catalog LR26
This free download is required in order to use the following content for Dead or Alive 5 Last Round. - Santa's Helper - Naotora Ii - Cheerleader - Naotora Ii - Sexy Bunny - Naotora Ii - Nurse - Naotora Ii - Maid - Naotora Ii *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the character before using this content. *The costumes cannot be used with this download alone.