DOA5LR Costume Catalog LR11
This free download is required in order to use Honoka's Secret Agent costume in Dead or Alive 5 Last Round (available to DOA5LR New Costume Pass 2 holders only). *The costume cannot be used with this download alone. * Please install the latest title update in order to use this content.