DOA5LR Costume Catalog 2
This free download is required in order to use the character Honoka for Dead or Alive 5 Last Round, along with her following costumes: ・Santa's Helper ・Cheerleader ・Sexy Bunny ・Nurse ・Maid *The costumes cannot be used with this download alone. * Please install the latest title update in order to use this content.