"DLC 15" hairstyle
Change up your hunter's look with this special appearance option! For those who seek a hairstyle with volume and style in abundance, look no further. After purchasing, select Change Appearance in the Item Box to apply to your hunter. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.