DIY Fashion Star: Stylish Outfits
With this DLC you will unlock: - beautiful dress in red, green, pink and orange colors - stylish glasses in blue, aqua blue, orange and pink colors - baseball sweatshirt in red, blue, orange and purple colors - denim shorts in blue, aqua blue, red and orange colors - fashionable heeled shoes in blue, pink, orange and green colors Transform your doll's style with new and captivating clothes that will add a touch of sparkle to her look!