Dishonored 2: Imperial Assassin's Pack
Earn exclusive bonecharms like Duelist’s Luck and Void Favor. Discover new lore and art including an Antique Serkonan Guitar and the book Goodbye, Karnaca – A Musician’s Farewell. The Imperial Assassin’s Pack also includes 500 coins to acquire new gear and weapons within illegal black market shops.