The deluxe upgrade includes The Dark Pictures Outfit Pack, Additional Dark Pictures Collectibles, Cinematic Filter Packs, Digital Artbook and exclusive soundtrack What’s Included: THE DARK PICTURES OUTFIT PACK Wear the iconic outfits of The Dark Pictures characters aboard the Cassiopeia. Play as sleep technician ‘Carter’, in Jason’s army outfit from House of Ashes or, science technician ‘Anders’ in Julia from Man of Medan’s diving trip outfit. The Dark Pictures Collectibles Discover figures from Man of Medan, Little Hope, House of Ashes, and The Devil in Me throughout Directive 8020. Hidden among the secrets onboard the Cassiopeia, players can unlock chilling dolls and deeper insight into the iconic protagonists of previous games. If you look hard enough, you may even find The Curator of stories hidden in the abyss… CINEMATIC FILTER PACK Customize Directive 8020's eerie atmosphere with three unlockable cinematic filters: Including: Classic black-and-white, evoking early space race footage Gritty 8mm-style film grain for a raw, documentary feel Retro VHS aesthetic dripping with analog horror vibes DIGITAL ARTBOOK Uncover the dark creative process. View concept art of Tau Ceti f, early Cassiopeia designs, and the grotesque body horror transformations of its doomed crew. DIGITAL SOUNDTRACK Immerse yourself in the terrifying soundscape crafted by award-winning composer Jason Graves. Known for iconic soundtracks such as Dead Space and Still Wakes the Deep.