Devil’s Workshop Pack
Tired of flying on the wings of a fallen angel? With the Devil’s Workshop Pack you can fly on the purple wings of a Saint instead. Also included; Yorick, the flaming skull that acts as the source of Shakespeare’s infernal might. Finally you can wield all of the power of Shakespeare with none of the iambic pentameter: what’s not to love?