Deus Ex: Mankind Divided - Intruder Gear
If you prefer to take the silent route, the Intruder Gear provides you with custom skinned versions of Adam’s trench coat and Pistol (which comes with parts that will allow you to upgrade it) from Deus Ex: Mankind Divided. Become a ghost in the wind, sneaking past any obstacle without so much as a glance in your direction.