Deus Ex: Mankind Divided - Desperate Measures
As Adam Jensen, you find yourself in the city of Prague, recently rattled to its very core due to a bombing at the Ruzicka train station. With tampered security footage hampering the investigation behind the attack, you must rely on both your augmentations, and skills as a covert operative, in order to unveil the true culprit responsible for the bombing.