Deus Ex: Mankind Divided - A Criminal Past
Experience Adam Jensen’s first mission for TF29, set before the events of Mankind Divided. Posing as a convicted criminal, Jensen is transferred deep into a hostile, high-security prison for augmented felons. His mission: Track down and retrieve sensitive information from a fellow undercover agent who has gone dark. Success will help the fight against terror around the world, but Jensen will need to confront a darker side to his role before the day is done.