Desperados III Season Pass
Get access to the expanding world of Desperados III for one neat bundle price. The Season Pass gives you: 3 new missions that tell the story of a new adventure, taking place after the events of the main game. All items will be released post launch of Desperados III, over the course of 3 DLC packs.