Dentist Bling: Mad Scientist
With this DLC you'll unlock: - Mad scientist's chair - Black tooth - Green tooth - Black-green tooth - Green eye diamonds Pull out decaying teeth and replace them with crazy new ones. Don't forget about your special BLING diamond treatment!