Demon Maid's Trusty Tools Set
Take on the demon realm with Kirika and Masha's well-used maid tools, the "Duster" and "Mop" at your disposal. These sub-weapons come with special actions you can use on your journey. *These items can only be obtained through this DLC. They will not appear as drops in-game otherwise. *After obtaining this content, certain enemies will have a chance to drop items that can be used to craft these weapons.