Defender Gems
This pack contains: 2 Mythical Defender Packs to gain any number of cosmetic rewards to look your best! One of Each Campaign through Chaos VI Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses. “The Classic” Title to impress friends and foe alike. One Legendary Terror Dragolich Pet to strike fear into the hearts of your enemies.