Deathvigil Mask
This is a cosmetic hat for Victor’s Bounty Hunter class. So rumour goes, Deathvigil Hunters are a secret sect belonging to the Order of the Silver Hammer, dirtying their hands with tasks too burdensome for even the witch hunters.