Deadliest Warrior: DLC Expansion Pack 1
New DLC content featuring 3 new warriors, a new game mode, replays, titles and new taunts for all your characters!Rajput:Rajput warriors were the fierce defenders of Northern India. They held personal honor and combat skill above all else. Rajput warriors believed that death in battle was their right. Because of their desire for glory, Rajput warriors were masters of one-on-one fighting. They also developed many unique weapons to dispatch their foes.Zande:The Zande warriors were raiders in North Central Africa. Zande warriors filed their teeth to sharp points. This gave them a ferocious appearance. The Zande were very agile. They were adept at ducking and sidestepping attacks, as well as jumping over spears that were thrown at their legs.Shaolin Monk:The Shaolin Monks are said to have been taught Kung Fu as a way to strengthen their bodies. Shaolin Kung Fu began as exercise, but was soon recognized as being effective on the battlefield. The addition of weapons to Shaolin Kung Fu, such as spears, iron staffs, and swords, was partly in response to raids from Japanese pirates. During the Ming dynasty Shaolin were frequently called on to repel these invaders.Skirmish Mode:Select up to 4 warriors to fight in succession against each other. Warrior matchups consist of one round, with the loser being eliminated. The victor starts the next round with the same amount of health (and any injuries) they had at the end of the last round. Poison and severed limbs also carry over to the next round, meaning that in some cases a round will quickly end with a warrior bleeding out. The first player to have all of their warriors defeated loses the battle.