Left for dead on Tau Volantis, Isaac Clarke and John Carver face a daunting journey. As madness takes hold, they find they can't trust their eyes or each other. The trek leads to the ship Terra Nova, now home to a sadistic cult of Unitologists. The horror continues as the Dead Space saga enters its darkest chapter.