Dead Rising 4: Frank Rising
In Dead Rising 4: Frank Rising, Frank West becomes the newest member of Willamette’s horde. Equipped with a deadly arsenal of grotesque zombie mutations and a ravenous hunger for flesh, Frank will need to satisfy his appetite, get his act together, and escape the city—before the government closes his case file for good.