Dead Rising 3 Season Pass
Enjoy all 4 episodes of the Untold Stories of Los Perdidos including over 20 additional weapons, 4 new vehicles and 4 all new playable characters with brand new stories and missions. Experience the outbreak as an anarchist biker, an illegally infected survivor, a ZDC government agent or a classified military operative. FREE BONUS: receive the Nick Ramos Survivor Pack immediately upon purchase!