Dead Rising 3: Fallen Angel
Episode 2 of the Untold Stories of Los Perdidos features the infected "illegal" Angel Quijano, fighting to keep her group of survivors safe from a sinister government plot while battling her own demons. This new side story features a new mission, 5 new weapons, 1 new combo weapon, 1 new vehicle, and a new clothing outfit, plus additional Gamerscore and the ability to carry PP (XP) back to DR3.