Dead Rising 3: Chaos Rising
Episode 3 of the Untold Stories of Los Perdidos puts you in control of renegade biker Hunter Thibodeux who must escape from prison, seek revenge on those who put him there and fight for control of his gang. This new side story features a new mission, 5 new weapons, 1 new combo weapon, 1 new vehicle, and a new clothing outfit, plus additional Gamerscore and the ability to carry PP (XP) back to DR3.