Dead by Daylight: Jason Windows
Dead by Daylight: Jason brings the legendary horror icon into The Fog. Jason Voorhees, from Jason Universe, is beloved for his unparalleled brutality and iconic appearance. Summer camps, hockey masks, and machetes have never been the same... Purchasing this add-on unlocks the Hockey Mask badge and the Misty Cabin banner.