Dead by Daylight: The Walking Dead Windows
A world ruled by walkers fades as a realm of death takes shape. Still, their goal remains unchanged: unite, endure, survive. Dead by Daylight: The Walking Dead draws iconic new Survivors Rick Grimes and Michonne into The Fog. Purchasing this add-on unlocks an exclusive Sheriff's Hat badge and Tank in Ruins banner. Hardened by loss and driven by hope, Rick and Michonne bring leadership, loyalty, and an unbreakable bond to The Entity’s Trials. Now, their perseverance must be tested once more as they’re thrust from a world consumed by death into a realm that hungers for it.