Dead by Daylight: A Lullaby for the Dark Chapter
Survival is all. There are no limits to what one abandoned child will do to make it through the day, year after year after year. Meat holds no face when it’s placed above a fire to be cooked. All she seeks is shelter and a long-lost mother that nature took away. Her simple cottage is all that is left - a mad girl’s paradise in a forsaken forest. Might Mr. King stand a chance against the forces of nature...once it unleashes The Huntress? Lullaby for the Dark is a Chapter for Dead by Daylight. It includes a new Killer, a Survivor and a Map.